Number |
s2021-9 |
Pealkiri |
Distantsõppe ajal kasutatud digitaalsed keskkonnad Tallinna linna koolide näitel |
Kokkuvõte |
Antud magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja tegevõpetajate ja
haridustehnoloogide abiga enam kasutatavad keskkonnad ja väljakutsed
distantsõppele üleminekul seoses turvalisusega, kaasata Tallinna digitaalselt edukate koolide haridustehnoloogid ja IT juhid hinnangu andmiseks, et anda koolidele ühtsed juhised turvaliste keskkondade kasutamiseks. Uurimisküsimused: milliseid keskkondi distantsõppes kasutati ja milliseid probleeme nende
kasutamisel ette tuli? Millised on nende keskkondade turvalisuse- ja privaatsuse sätted ning kuidas neid sätteid kasutada, et oma turvalisust ja privaatsust kaitsta? Millised keskkonnad on sobilikud kasutamiseks Eesti koolisüsteemis? |
Valdkond |
Haridus, noorsootöö
|
Stipendiaat |
Palmi Lahe |
Kõrgkool |
Tallinna Ülikooli Digitehnoloogiate Instituut |
Juhendajad |
Birgy Lorenz, Catlyn Kirna |
Valmimisaeg |
2021 |
Failid |
|