- enamik küsimustikule vastanutest olid oma perearstiga täiesti või mõningal määral rahul (86,4%). Vanuserühmiti oli märgatav “maksimaalse rahulolu” erinevus vanemaealiste ja keskealiste vahel – enam olid teenindusega rahul noorimad (19 a) ning vanimad elanikud (alates 65 a)
- rahulolematute osakaal meeste seas oli kõige suurem vanuses 25-43 ja 40-44 ning naistel vanuses 30-34 ja 45-49
- linnaosade kaupa on perearsti teenusega kõige enam rahul Pirita, Haabersti, Nõmme ja Kesklinna elanikud
- mida kiirem teenindus, seda rohkem ollakse rahul ja vastupidi. Meeste seas toimus järsk rahulolematuse tõus, kui teenindamine viibis rohkem kui kolm päeva (47,6%); naistel on rahulolu langus ja rahulolematuse tõus ühtlasemalt jaotunud.
- rohkem kui 90% küsimustikule vastanutes omab võimalust pöörduda arsti poole oma emakeeles
- rahulolu ja rahulolematust mõjutasid perearsti teenindusruumid,  vastuvõtu aja sobivus, asukoht, haiguste ennetuse nõustamise olemasolu, vajaduse korral eriarsti juurde suunamine.
- ambulatoorse ja koduvisiidi tasu puhul suureneb naistel rahulolematus märgatavalt, kui tasu on viis krooni
- avatud küsimuste vastustest esinesid sagedamini nõuded lastearstide tagasitoomiseks ja registreerimisaegadest kinnipidamiseks